Emsa zoutvaatjes
€ 4.95
Tja..het is geen peper en zoutstelletje te noemen want er staat op beide een S..
Maar wel leuk van de seventies..van Emsa Duitsland dus van kunststof.
De vaatjes staan op een schaaltje, zijn 8 cm hoog en hebben gebruiksporen.